instagram facebook whatsapp-call
צור קשר

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    גמילה בתהליך יסודי ואוהב

    מרכז גמילה הינו מרכז המתמחה בטיפולים (לרוב פסיכולוגיים ותרופתיים) לגמילה מסמים, התנהגויות הרסניות וכל גורם אחר שיכול ליצור תלות הרסנית בחיינו. גמילה היא השם לתהליך של יציאה לחירות מתלות מסוימת, כמו למשל :  גמילה מסמים, גמילה מאלכוהול, גמילה מטלפון, גמילה מעישון ועוד. על מנת שתהליך הגמילה יצליח הוא חייב להתבצע בליווי ובאמצעות בירידה הדרגתית או הפסקה מוחלטת של ההתמכרות או השימוש בגורם היוצר את התלות עד שהמכור לא זקוק לאותו גורם ומסוגל לפנות לדף חדש נטול תלות בגורם חיצוני. מרכזי גמילה איכותיים כוללים אנשי צוות מומחים ממספר תחומים, על מנת לספק את המעטפת הכלל מערכתית לה זקוקים המשתקמים. מעטפת הכוללת מענה לצורך הנפשי, הפיזי, החברתי, הרוחני וכל צורך אישי. כל זאת על מנת לספק את סביבה ידידותית ומכילה שתזרז תהליכים חיוביים לכיוון הגמילה המיוחלת. מרכזים מוצלחים יותר תוכלו למצוא באזורים שקטים ובסמיכות לטבע שידוע בסגולותיו לתהליך הגמילה.

    מרכז גמילה

    על מנת לצלוח את תהליך הגמילה יש לפעול מתוך אהבה לאדם על חסרונותיו באופן יסודי ומקצועי שאינו משאיר קצוות ונותן מענה לכל אתגר אישי של הנגמל. רק באמצעות תהליך שעוטף ומספק מענה לכל הגורמים האישיים של הנגמל ניתן לצייד בכלים החיוניים להיתכנות התהליך. החלמה מכל התמכרות היא אינה פשוטה ופעמים רבות הנגמלים זקוקים לשינוי עמוק בחייהם, כזה שניתן להשיג רק בסיומו של תהליך גמילה יסודי וייחודי.

    מכון אמיל מרכז גמילה ייחודי

    מכון אמיל לגמילה ושיקום הינו המרכז הטוב ביותר בארץ לגמילה משלל גורמים ממכרים שיכולים להתעלק על חיינו. המרכז ממוקם בנתניה בקרבה לחוף הים ובמרחק של מספר דקות נסיעה ממרכז העיר, באזור פסטורלי שמזמין התחלות חדשות של בריאות ואושר. באמצעות הצוות המסור של המכון מרכז אמיל מספק מגוון תוכניות גמילה מותאמות וטבעיות ללא שימוש בתרופות. המכון דוגל בשיטות טיפול אנושיות שמאפשרות לתובנות והרגלים חדשים ובריאים לפרוץ. אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר כבר היום ולשמוע מצוות היועצים שלנו על מרכז הגמילה – מרכז אמיל, להגיע בעצמכם לראות את הקסם של גמילה במעטפת אוהבת ומכילה.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מאמרים נוספים

      post-image
      גמילה ותסמינים מכדורים

      גמילה מכדורים נרקוטים היא גמילה מתרופות מרשם. לא פעם, אנשים סובלים מכאבים קשים אשר בכדי להתמודד איתם הם נדרשים ליטול...

      המשך קריאה
      post-image
      איך ניתן להיגמל מתרופות פסיכיאטריות בצורה בטיחותית

      ישנם סוגים שונים של תרופות אשר השימוש בהן יכול להיות ממכר. מדובר לרוב על תרופות מרשם שיש להן השפעה ברורה...

      המשך קריאה
      post-image
      איך נגמלים בקלות ובמהירות מכדורים?

      תרופות מסוגים שונים עלולות להיות ממכרות בנטילה ממושכת. השימוש בתרופות הללו יכול להיות בעל תופעות לוואי, אך לעיתים לאדם אין...

      המשך קריאה