instagram facebook whatsapp-call
צור קשר

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    מרחב טיפולי עוטף לגמילה ממשכך כאבים

    התמכרות למשככי כאבים איננה דבר פשוט. מדובר על חוסר היכולת של האדם ליטול תרופות שמטרתן היא לשכך כאב. ככלל, מרבית בני האדם נוטלים תרופות הרלוונטיות לשיכוך כאב כאשר הם סובלים מכאבים כאלה ואחרים, אך בעוד שישנם אנשים אשר מפסיקים להשתמש במשככי הכאבים כאשר אין להם צורך בכך, ישנם כאלה שאינם מפסיקים להשתמש בהם וכך הם מגיעים למצב שהם מתמכרים למשככי כאבים ודורשים גמילה ממשככי כאבים בכדי להפסיק ליטול אותם. לא פעם הדבר הטוב ביותר הוא לבחור בהליך גמילה המתבצע במרכז גמילה מקצועי אשר יש בו אנשי מקצוע שמלווים את התהליך.

    האם אפשר להתמכר לכל משכך כאבים?

    ניתן להתמכר למשככי כאבים, בין אם מדובר על תרופות קלות לשיכוך כאבים שניתן ליטול ללא מרשם רופא ובין אם מדובר על תרופות נרקוטיות לשיכוך כאבים אשר ניתנות על ידי מרשם רופא. חשוב לדעת כי יש סיכוי גבוה יותר להתמכר למשככי כאבים שניתנים עם מרשם רופא. כמובן שתמיד השאלה שעולה היא מתי השימוש במשככי כאבים נחשב להתמכרות. ובכן, הגבול שבין התמכרות לבין שימוש סביר במשככי כאבים עלול להיות דק ביותר ועל כן, חשוב לשים לב. לא פעם האדם נוטל את התרופה בשל סיבה ברורה והיא הכאב שממנו הוא סובל. אולם, אם במהלך הזמן הוא חש כי הוא תלוי בתרופה, כי הוא נדרש להגדיל את המינון בכדי להשיג את אותה ההשפעה הנדרשת. כמו כן, לעיתים האדם מתחיל להשתמש במשככי הכאבים יחד עם אלכוהול וזאת בכדי להעצים את התחושה. בכל מקרה שכזה, ככל הנראה מדובר על התמכרות ואם הוא חש כי איננו יכול להיגמל באופן עצמאי ממשכך הכאבים שהוא נוטל, חשוב שיבחר ליווי של אנשי מקצוע בתחום גמילה ממשכך כאב שיסייעו לו.

    האם כדאי לבחור במרכז גמילה עבור גמילה ממשככי כאבים?

    לא פעם האופציה הטובה ביותר עבור גמילה מתרופות נגד כאב היא מרכז גמילה. מרכז גמילה מהווה מסגרת תומכת המכילה אנשי מקצוע לצורך ליווי האדם בתהליך הגמילה שלו. הצוות המקצועי מכיר את שלבי הגמילה ויעניק מענה מתאים ומלא לכל צרכיו של הנגמל, בהתאם למצבו.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מאמרים נוספים

      post-image
      גמילה ותסמינים מכדורים

      גמילה מכדורים נרקוטים היא גמילה מתרופות מרשם. לא פעם, אנשים סובלים מכאבים קשים אשר בכדי להתמודד איתם הם נדרשים ליטול...

      המשך קריאה
      post-image
      איך ניתן להיגמל מתרופות פסיכיאטריות בצורה בטיחותית

      ישנם סוגים שונים של תרופות אשר השימוש בהן יכול להיות ממכר. מדובר לרוב על תרופות מרשם שיש להן השפעה ברורה...

      המשך קריאה
      post-image
      איך נגמלים בקלות ובמהירות מכדורים?

      תרופות מסוגים שונים עלולות להיות ממכרות בנטילה ממושכת. השימוש בתרופות הללו יכול להיות בעל תופעות לוואי, אך לעיתים לאדם אין...

      המשך קריאה