instagram facebook whatsapp-call
צור קשר

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    הקושי בגמילה מחומרים נרקוטיים

    תהליך הגמילה מכל התמכרות נחשב לקשה ביותר וכל התמכרות תהייה מזיקה ברמה הבריאותית, הפיסית והנפשית ויכולה למוטט את חיינו. מתוך כל ההתמכרויות זאת לסמים נחשבת לאחת הקשות ביותר שתהליך הגמילה בו ארוך ומסובך ומצריך ידע נרחב וניסיון רב.

    ההתמכרות לסמים גוררת עימה שלל בעיות מבעיות בריאותיות לפגיעה אנושה ביחסים הבין אנושיים, פגיעה באורח חיים פרודוקטיבי ותקין. תהליך גמילה שכזה חייב לכלול בתוכו מרכיבים שונים שיוכלו לתת מענה לשלל הגורמים שדוחפים את המכורים לסמים בחזרה לשימוש בסמים, מבעיות נפשיות לטראומות ועוד. על מנת לבצע תהליך זה על הצד הטוב ביותר יש לפנות למקצוענים אמיתיים שיוכלו להכיל ולטפל ביד מסורה וביחס אנושי.

    גמילה מסמים

    ישנן סיבות רבות שעומדות מאחורי הקושי הרב בגמילה מחומרים נרקוטיים, מסיבות פיזיות לבעיות נפשיות, כולן משמשות כגורמים מאיימים מהם האדם מבקש לברוח ולמצוא לו מקלט, לצערנו הרב אנשים רבים מוצאים את אותו מקלט בדמות סם ממכר כלשהו שבניגוד להענקת מקלט רק גורר אותם לאורח חיים הרסני מכל בחינה. בנוסף לזאת סמים יוצרים תלות פיסית הבאה לידי ביטוי, בתלות בחומרים שמדמים תגובות ביו כימיות בגופם של המכורים ומקשים עוד יותר על היפרדות מהסם. בשל כל אלה על מנת לצלוח את תהליך הגמילה על הצד הטוב ביותר מומלץ לפנות לאנשי מקצוע, למרכז מומחה שיודע להכיל ולתת מענה למגוון האתגרים שעלולים לצוץ בתהליך הגמילה.

    גמילה מסמים במרכז ייחודי ובאווירה פסטורלית

    המרכז לגמילה ושיקום – מרכז אמיל הינו המרכז הטוב ביותר בארץ המציע גמילה מסמים. במרכז אנו משלבים שיטות טיפול ושיקום שונות הנשענות על טיפול פסיכותרפי, טיפול טבעי, טיפול פסיכו – חברתי ועוד. מתוך אמונה בטיפול אנושי, מקצועי וטבעי שעושה שימוש בשיטות טיפול ייחודיות ורב דיסציפלינאריות במטרה לספק תהליך גמילה מוצלח, אנושי ומכיל. כל זאת אנו מבצעים בעזרת צוות המומחים שלנו, שמצויד בעשרות שנים של ניסיון בטיפול לגמילה מהתמכרות לסמים. אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולראות במו עיניכם את מרכז הגמילה הפסטורלי שלנו, הממוקם בנתניה קרוב למרכז העיר וקרוב לחוף הים, בשכונה שקטה ורגוע שתבטיח את הסביבה האופטימאלית לגמילה מוצלחת.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מאמרים נוספים

      post-image
      גמילה ותסמינים מכדורים

      גמילה מכדורים נרקוטים היא גמילה מתרופות מרשם. לא פעם, אנשים סובלים מכאבים קשים אשר בכדי להתמודד איתם הם נדרשים ליטול...

      המשך קריאה
      post-image
      איך ניתן להיגמל מתרופות פסיכיאטריות בצורה בטיחותית

      ישנם סוגים שונים של תרופות אשר השימוש בהן יכול להיות ממכר. מדובר לרוב על תרופות מרשם שיש להן השפעה ברורה...

      המשך קריאה
      post-image
      איך נגמלים בקלות ובמהירות מכדורים?

      תרופות מסוגים שונים עלולות להיות ממכרות בנטילה ממושכת. השימוש בתרופות הללו יכול להיות בעל תופעות לוואי, אך לעיתים לאדם אין...

      המשך קריאה