instagram facebook whatsapp-call
צור קשר

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    הפסקת כדור נוגד דיכאון

    אנשים אשר מתמודדים עם בעיות נפשיות שונות לרבות חרדה ודיכאון, לא פעם נאלצים להיעזר בתרופות נוגדות דיכאון מקבוצת הSSRI, מדובר על תרופות שיכולות להקל על מצבם ולסייע להם לחיות בצורה טובה יותר. התרופות הללו פועלות לרוב על ידי שינוי איזון של כימיקלים כאלה ואחרים במוח, אשר הם אלה שאחראיים על השינה של האדם, על ויסות של מצב הרוח שלו, על התאבון שלו ועוד. כמובן שתרופות מעין אלה הן תרופות מרשם ומי שנותן לאדם מרשם לתרופות הללו צריך להיות מוסמך באבחון מצבו של האדם ובהתאם לכך בהתאמת תרופה נוגדת דיכאון המתאימה שלו. חשוב לדעת כי לא פעם אנשים מתמכרים לתרופות הללו וכאשר הם רוצים להפסיק באופן עצמאי ליטול אותם, הם לא מצליחים. גמילה מכדורים נוגדי דיכאון לא פעם צריכה להתבצע במרכז גמילה ולהיות מלווה על ידי צוות מקצועי ומנוסה בתחום.

    האם אפשר להתמכר לתרופות נוגדות דיכאון?

    התשובה לשאלה המדוברת היא: כן. בהחלט ניתן להתמכר לתרופות נוגדות דיכאון, ברמה שיהיה צורך לבחור גמילה מכדורי דיכאון במרכז גמילה. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי ההתמכרות המדוברת איננה דומה להתמכרות לסמים קלים או קשים. התמכרות לכדורים נוגדי דיכאון עלולה ליצור שינוי בלתי הפיך באיזון הכימי של המוח ועל כן, חשוב ביותר שלא ליטול את התרופות המדוברות באופן עצמאי אלא רק עם מרשם של רופא לאחר אבחון המצב שלכם. כמובן שגם לא כדאי להפסיק את נטילת התרופה באופן עצמאי, אלא בליווי של איש מקצוע שינחה אתכם לגבי האופן שבו תפסיקו את התרופה. לא פעם בהפסקת התרופה יהיו תופעות לוואי קשות וכן, לא פעם אדם אשר נוטל פרק זמן משמעותי תרופות נוגדות דיכאון, יהיה צריך להיכנס למרכז גמילה בכדי להיגמל מהן באמת.

    גמילה מכדורים נוגדי דיכאון במרכז גמילה

    כאמור, ישנם מצבים שבהם אין אפשרות להיגמל מתרופה נוגדת דיכאון באופן עצמאי ויש צורך לעשות זאת בליווי של איש מקצוע. כיום ניתן למצוא לא מעט מרכזי גמילה המציעים תהליך גמילה מכדורים נגד דיכאון, שלב אחר שלב, בליווי של צוות מנוסה בתחום. האדם יקבל במקום תמיכה פיזית ונפשית שיסייעו לו לשוב לאחר מכן לחייו ולא לחזור לצרוך את התרופה אותה צרך. חשוב לבחור במרכז גמילה בעל המלצות רבות בתחום הגמילה מהסוג המדובר.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מאמרים נוספים

      post-image
      גמילה ותסמינים מכדורים

      גמילה מכדורים נרקוטים היא גמילה מתרופות מרשם. לא פעם, אנשים סובלים מכאבים קשים אשר בכדי להתמודד איתם הם נדרשים ליטול...

      המשך קריאה
      post-image
      איך ניתן להיגמל מתרופות פסיכיאטריות בצורה בטיחותית

      ישנם סוגים שונים של תרופות אשר השימוש בהן יכול להיות ממכר. מדובר לרוב על תרופות מרשם שיש להן השפעה ברורה...

      המשך קריאה
      post-image
      איך נגמלים בקלות ובמהירות מכדורים?

      תרופות מסוגים שונים עלולות להיות ממכרות בנטילה ממושכת. השימוש בתרופות הללו יכול להיות בעל תופעות לוואי, אך לעיתים לאדם אין...

      המשך קריאה