instagram facebook whatsapp-call
צור קשר

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    גמילה באשפוז

    גמילה מסמים, גמילה מאלכוהול, גמילה מתרופות ממכרות

    תהליך הגמילה מסמים למיניהם או גמילה מאלכוהול או גמילה מתרופות מרשם נעשים במכון בתנאי אשפוז מלא ועל בסיס פנסיון מלא. כמו הגמילה, גם תהליך השיקום של המטופל מצריך שהייה במכון בתנאי אשפוז מלא. האווירה במכון הינה אווירה פסטורלית כפרית (בניגוד לאווירה של בית חולים למשל). תנאים אלה נוצרו במיוחד על מנת להקל ולתמוך עד כמה שניתן במטופל המצוי בתהליך הטיפולי והשיקומי. לא נוכל לפרט כאן את כל התוכנית הטיפולית שפותחה על-ידי המומחים שלנו, אך נביא בקצרה את עיקרי האשפוז.

    מה כולל האשפוז?

    כאשר אנו אומרים "אשפוז מלא", אנו מתכוונים לכך שהמטופל נמצא אצלנו 24 שעות ביממה ברציפות. כאמור, אין הדבר דומה כלל לאשפוז בבית חולים. במהלך האשפוז במכון שלנו, ניתנת למטופלים האפשרות לצאת לביקורי בית בהתאם להמלצות הצוות המקצועי.

    מכור שמתקבל למכון מקבל את כל התמיכה והטיפול הנדרשים על מנת לעבור תהליך יעיל ביותר, שזה כולל בדיקות על ידי רופא רופא-נרקולוג, השגחה צמודה על תהליך הגמילה ותסמונות שונות (קריז), טיפול פסיכולוגי-קליני, קבוצות טיפוליות, טיפול פרטני, טיפול בפסיכו-דרמה, יוגה תראפיה וליווי צמוד של עובדת סוציאלית שדואגת לכל הצרכים של המטופל מחוץ למסגרת הטיפולית ובתוכה. השיקום הפיזי כולל תזונה עשירה: כל מטופל נהנה מ-3 ארוחות מלאות ומזינות, עשירות בוויטמנים שחיוניים לשיקום הגוף, ישן בחדרים מרווחים ונוחים אשר מצוידים במערכות מיזוג, נהנה מספריה, חדר טלויזיה ומשחקים, ים ועוד.

    מרכיבים טיפוליים בעת האשפוז

    במהלך הטיפול במכון גמילה מסמים, אלכוהול ותרופות מרשם המטופלים עוברים תהליך המורכב ממגוון רחב של שיטות טיפוליות, גישות טיפוליות מגוונות וגישה ייחודית לכל מטופל בהתאם לצרכיו הטיפוליים. צוות המכון שם דגש על גישה מקצועית ומאפשרת לכל מטופל.

    תנאי אשפוז

    תנאי האשפוז במכון שלנו גבוהים למדי, עם חדרים גדולים המאפשרים לינה של 2-3 אנשים. כל המבנים והחדרים מצויידים בריהוט חדיש, מערכת מיזוג מרכזית, וכל מה צריך על מנת לתת למטופל הרגשה של חום וביתיות. המכון מעניק תזונה בריאה, המורכבת משלוש ארוחות טריות ביום, המכילות ערכים תזונתיים גבוהים, וגישה חופשית לפירות העונה. התזונה הבריאה הינה חלק חשוב בתהליך השיקום של המכור והחלמת גופו מנזקי ההתמכרות. אנו מאמינים שכל אחד ואחד המגיע אלינו לטיפול צריך לקבל את המיטב, לא רק מבחינת תוכן הטיפול אלה גם מבחינת תנאי אשפוז.

    יתרונות הגמילה באשפוז מלא

    היתרון הכי משמעותי של גמילה באשפוז מלא של מכורים הוא בעצם זה שישנה השגחה תמידית מסביב לשעון ומענה מיידי לצרכיו של הנגמל, הן מענה רפואי והן מענה נפשי. חשוב להבין שכאשר המטופל שנגמל מסמים, אלכוהול, תרופות מרשם או כל חומר ממכר אחר, הוא סובל מתסמונת גמילה גופנית קשה (קריז). הטיפול והמענה לכך חייב להיות מקצועי, מהיר ויעיל. הנגמל נמצא בעצם בסביבה טיפולית תומכת עם עוד נגמלים הנמצאים איתו במכון במצב דומה לשלו, אך יותר משמעותי זה המענה המקצועי שנגיש לו בכל שעות היממה.

    יתרון חשוב נוסף הוא בעצם חוסר נגישות מוחלט לסמים, אלכוהול או תרופות מרשם. האשפוז במכון גמילה שלנו שולל באופן מוחלט כל נגישות לחומרים ממכרים כלשהם. ישנה גם תדירות של בדיקות סמים ואלכוהול במכון. הפסקת השימוש בסמים חייבת להיות באופן מוחלט, ללא שום שימוש והורדה הדרגתית של החומר.

    חשוב מאוד לציין גם את העובדה שכאשר המכור נמצא במסגרת טיפולית, זה מהווה הקלה מאוד משמעותית למשפחתו, נעלם הצורך בדאגה מסביב לשעון: היכן הוא כרגע? האם הוא בסכנה? מה יקרה איתו בבית? איך יעבור את הגמילה? וכו'.

    אצלנו במכון גמילה ישנו מענה גם למשפחות המכורים. תמיכה במשפחה של המכור תקל משמעותית על ההתמודדות עם המחלה ודרכי הטיפול בה. במאמץ משותף, יחד אתכם, אנו נמצא את הדרך לאור!!!

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      שירותים נוספים

      post-image
      שיקום מכורים לסמים ואלכוהול

      בעבודה של שיקום מכורים, תפיסתנו הטיפולית מתבססת על עקרון ייחודיות המטופל, לפיה אין שיטת טיפול אחת המתאימה לכל מטופל. עקב...

      המשך קריאה