instagram facebook whatsapp-call
צור קשר

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    גמילה מכדורי שינה

    כדורי שינה הם בדרך כלל תרופות הרגעה המשמשות לטיפול לטווח קצר של נדודי שינה והפרעות שינה אחרות. כדורי שינה שנקבעים בדרך כלל כוללים Ambien, Lunesta, Sonata, Restoril ו- Rozerem. טיפול בהתמכרות לכדור שינה כרוך פעמים רבות בייעוץ והפחתה הדרגתית בתרופות, בשל העובדה שהורדה הדרגתית של השימוש בכדור השינה מסייעת בהפחתת תסמיני הגמילה. בהתחשב בפוטנציאל של תופעות לוואי מכדורי שינה, כגון סחרחורת ממושכת בשעות היום, כאבי ראש בבוקר, עצבנות, אובדן זיכרון לטווח קצר, סיוטים עם הפסקת השימוש בכדורי שינה, כאבים וכאבים, סיכון מוגבר לדמנציה לאחר שימוש ממושך, ולסיכון לתלות והתמכרות לסמים, לגמילה מהתמכרות לכדורי שינה יש אינספור יתרונות. כדורי שינה גורמים לשינויים במוח, ונדרש תהליך הדרגתי כדי להפוך את הנזק שנגרם מהשימוש בכדורים. חלק מהרופאים מעריכים שיכולים לקחת חודשים עד שמוחו של מכור לכדורי שינה ישוב למצב בריא. אלה שיש להם התמכרות חמורה לתרופות השינה שלהם פונים לעתים קרובות לתהליך גמילה.

    מרכז אמיל – גמילה מכדורי שינה

    על מנת לצלוח את תהליך הגמילה מכדורי שינה על הצד הטוב ביותר מומלץ לפנות למרכז גמילה איכותי, יוקרתי ומקצועי. מרכז שיוכל לתת מענה לכל צורך שעלול להתעורר במהלך תהליך הגמילה ולפתור כל אתגר שיכול לצוץ. מרכז אמיל המכון לגמילה ושיקום הינו הכתובת עבורכם לגמילה מכדורי שינה. מרכז אמיל שבעיר נתניה הינו מרכז לגמילה ושיקום ייחודי וחדשני שנמצא בסביבה פסטורלית בסמוך לחוף הים של העיר. איכות המתקנים במרכז היא מהגבוהות בעולם והכול על מנת לספק סביבה ואווירה עוטפת ומכילה עבור המשתקמים משימוש הרסני בכדורי שינה. במרכז נעשה שימוש בשיטות טבעיות וחדשניות לגמילה ושיקום הכוללות:

    • טיפול פסיכו תרפי.
    • טיפול ביו-פסיכו – סוציאלי.
    • טיפולים קבוצתיים.
    • טיפול בפסיכודרמה.

    ועוד מגוון רחב של טיפולים שמטרתם לספק את הבסיס הדרוש ממנו המשתקמים יוכלו לצאת לדרך חדשה ובריאה יותר בחייהם. אז צרו עימנו קשר כבר היום וצוות היועצים שלנו ישמח להרחיב עבורכם בנוגע לתוכניות הגמילה שלנו מכדורי שינה.

    גמילה מכדורי שינה סטילנוקס - אל תישנו על זה

    התמכרות לכדורי שינה

    כדורי שינה מסווגים ככדורים מרדימים, מרגיעים וניתנים בדרך כלל לטיפול בנדודי שינה ולחולים אחרים בהפרעות שינה כדי לעודד שינה. כדורי שינה נרשמים על ידי רופאים רק כפתרון לטווח קצר לבעיות שינה. אנשים רבים אינם יודעים את המידע על שימוש נכון בכדורי שינה ומאמינים שאי אפשר להתמכר אליהם, וזה לגמרי לא נכון. משתמשים מרבים להגדיל את המינון (ללא הנחיית רופא) כשהם רוצים לישון בדחיפות, ובכך מגבירים את הסובלנות שלהם ואת הסיכון לתלות והתמכרות. כדורי שינה נוצרו כדי לעודד נמנום אצל אנשים המתקשים לישון. הכדורים הללו נועדו לשלוט בחלק המוח המשפיע על יכולת המיקוד והרגיע שלנו, המכונה קולטני GABA. כדורי שינה מיוצרים באופן דומה לבנזודיאזפינים, הם מאופיינים על ידי אותן תופעות לוואי וממכרים מאוד. למרות ששתי התרופות מפעילות את קולטני GABA ומייצרות את אותן תופעות הרפיה, בנזודיאזפינים משמשים בעיקר לטיפול בחרדות והתקפי פאניקה. ההתמכרות לכדורים אלו יכולה להיות קשה מאוד ומהר מאוד נקשרת לגורמים נפשיים ופיסיים של המכורים ומזינה אותם עד שהמכורים מגיעים למצב מסכן חיים.

    טיפול מקצועי בבעיית התמכרות לכדורי שינה

    הגמילה מכדורי שינה הינה תהליך מפרך ומאתגר שמצריך את המכורים לצאת לדרך חדשה ללא תרופה שעד לאחרונה ראו כמושיע מהפרעות השינה. הטיפול מתחיל משלב הקבלה וממשיך לנקיטת שלל פעולות במטרה לבנות את החיים מחד, נטולי כדורי שינה ולכיוון שינה טבעית.

    על מנת לבצע את התהליך המורכב חובה להיעזר באנשי מקצוע אמינים ומנוסים שיידעו לתת את המענה הדרוש ואת הידע ההכרחי לרכישת מיומנויות חדשות ושינה חופשית וטבעית.

    מרכז אמיל לגמילה ושיקום

    מרכז אמיל הינו מכון לגמילה ושיקום הממוקם בנתניה ועושה שימוש בשיטות מקוריות, ייחודיות וטבעיות לטיפול בהתמכרות לכדורי שינה. המרכז דוגל בשיטות טיפול טבעיות ששמות את האדם במרכז ופועלות ממקום של הכלה. הצוות שלנו עובד באמצעות שיטות מתחום הפסיכותרפיה, הפסיכולוגיה, רפואה אלטרנטיבית ועוד. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולהתרשם בעצמכם מהמרכז החדשני שלנו ליד חוף הים, במרחק מספר דקות נסיעה ממרכז נתניה. ממוקמים באזור שקט שמזמין אנרגיות חיוביות חדשות.

    גמילה מכדורי הרגעה - תהליך רצוי ומומלץ

    גמילה מכדורי שינה סטילנוקס

    כדור השינה סטילנוקס הידוע בארצות הברית גם בשם המותג Ambien, הינו אחד משמות המסחר השונים של התרופה – חומר הרגעה שאינו שייך לקבוצת בנזודיאזפינים ושנקבעו לטיפול לטווח קצר של נדודי שינה. נמצא בדרך כלל בצורת טבליות אך זמין גם כתרסיס דרך הפה, החומר הפעיל והשם הגנרי שלו הוא זולפידם. הוא משמש אנשים גם כסם מסיבות מעבר לתכליתו המקורית. למרבה הצער, יחד עם מספר תופעות לוואי שליליות שעלולות להיות מסוכנות – כוללות: נמנום, פגיעה במיומנויות מוטוריות (שהיו גורם לתאונות קטלניות רבות), כאבי ראש, שלשולים, תחושות חולשה ועוד. סטילנוקס נחשב לכדור שינה  ממכר מאוד, עם התפתחות של תלות פיזית אצל אנשים מסוימים תוך מספר שבועות בלבד. על מנת להתגבר על הקשיים שצפים במהלך תהליך גמילה מכדורי שינה סטילנוקס, יש להתייץ בצוות מקצועי ואף רצוי במרכז לגמילה ושיקום איכותי שמספק את כלל המתקנים והשירותים. כאלו שיאפשרו את ההצלחה של תוכנית הגמילה ושימור הכלים וההתנהגויות שנרכשו במהלכה.

    מכון אמיל – גמילה מכדורי שינה סטילנוקס

    מכון שכזה הוא מרכז אמיל מכון לגמילה ושיקום מהתמכרויות אשר מספק מגוון רחב של תוכניות גמילה שונות, טיפולים שונים ומתמחים בטיפולי גמילה מכדורי שינה סטילנוקס ושאר כדורי שינה ממכרים. במרכז אמיל אנו מבינים את המורכבות הרבה שתהליך הגמילה מכדורים סטילנוקס מפגישים את המשתקמים שלנו ולכן פיתחנו שיטת טיפול וגמילה ייחודית, המתבססת על עקרונות, חומרים וגישות טבעיות לחלוטין. במרכז אמיל אנו מאמינים בטיפול מסור, מקצועי, אנושי ומכיל על מנת לאפשר למשתקמים שלנו את הכלים הדרושים להם , על מנת לפתוח בדף חדש בחיים, נטול סטילנוקס. המרכז ממוקם בעיר נתניה בסמוך לאחד מחופי הים המהממים של העיר ובמרכז של מספר דקות ברכב ממרכז העיר. המתקן שלנו ממוקם במחשבה תחילה באזור פסטורלי ושקט ובסמוך לחוף הים, בשביל שנוכל לעשות שימוש בסביבה הייחודית ולרתום אותה לתהליך הגמילה. אנו מזמינים אתכם לצור עמנו קשר ולשמוע מצוות היועצים שלנו על שיטות הטיפול שלנו לגמילה מסטילנוקס שכוללות : טיפול ביוגה, טיפול באומנות, טיפול התנהגותי, טיפול בפסיכודרמה ועוד.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מאמרים נוספים

      post-image
      גמילה ותסמינים מכדורים

      גמילה מכדורים נרקוטים היא גמילה מתרופות מרשם. לא פעם, אנשים סובלים מכאבים קשים אשר בכדי להתמודד איתם הם נדרשים ליטול...

      המשך קריאה
      post-image
      איך ניתן להיגמל מתרופות פסיכיאטריות בצורה בטיחותית

      ישנם סוגים שונים של תרופות אשר השימוש בהן יכול להיות ממכר. מדובר לרוב על תרופות מרשם שיש להן השפעה ברורה...

      המשך קריאה
      post-image
      איך נגמלים בקלות ובמהירות מכדורים?

      תרופות מסוגים שונים עלולות להיות ממכרות בנטילה ממושכת. השימוש בתרופות הללו יכול להיות בעל תופעות לוואי, אך לעיתים לאדם אין...

      המשך קריאה