instagram facebook whatsapp-call
צור קשר

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    גמילה מכדורי הרגעה

    הורדת תרופות אלו עשויה להיות קשה ביותר, ובדרך כלל היא דורשת זמן רב בגמילה ושיקום. כדורי הרגעה יכולים להיות מועילים מאוד כאשר הן נלקחות באופן ראוי. אבל כאשר הם לא, הם יכולים להוביל לתלות. כמו סוגים רבים אחרים של תרופות, גם לכדורי הרגעה יש שימושים רפואיים. לעתים קרובות הם נקבעים לטיפול בחרדות, הפרעת פאניקה ובעיות נפשיות דומות. הם אינם מיועדים לשימוש לאורך זמן. אבל מכיוון שהם יכולים לעבוד כל כך טוב, ישנם רופאים שנוטים לחדש את המרשם עבור החולים שלהם במשך זמן רב מאוד.

    כדורי הרגעה מועילים במיוחד לאנשים המתקשים לישון בלילה מכיוון שהם גורמים לתחושת עייפות חזקה. הם עוזרים לאנשים לישון כל הלילה ויש להם גם השפעה מרגיעה במהלך היום. ישנם מספר סוגים של תרופות שעלולות להיכלל בסיווג זה. הם כוללים בנזודיאזפינים, ברביטורטים וכדורי שינה. הם מייצרים תחושת אופוריה ותחושות של רגיעה שממכרות בקלות, ואחת הסיבות העיקריות לכך שהתמכרות מתרחשת ללא מאמץ רב היא בשל העובדה שרוב האנשים משיגים את תרופות ההרגעה שלהם במרשם. קיימת תפיסה מוטעית כי תרופות מרשם אינן מסוכנות. אז זהו שלא, תרופות הרגעה יכולות להיות מסוכנות מאוד ולכן זה חיוני ביותר לפנות לתהליך גמילה מכדורי הרגעה לאנשים שסובלים משימוש בעייתי בהם.

    תהליך גמילה ייסודי, מקצועי, מסור ואנושי שיוכל לתת מענה ישיר לכל צורך שייעלה במהלכו. כזה שניתן לבצע רק במרכזי גמילה איכותיים שמעסיקים מגוון רחב של אנשי מקצוע שהתמקצעו בטיפול ומענה לכל אחד מהגורמים של ההתמכרות עליהם יש לשים דגש.

    מכון אמיל – גמילה מכדורי הרגעה

    מכון שכזה הוא מרכז אמיל מכון לגמילה ושיקום שמתמחה גם בטיפולי גמילה מכדורי הרגעה שונים. מרכז אמיל ממוקם בעיר נתניה בסמוך לאחד מחופי הים של העיר ובמרחק נסיעה ממרכז העיר. המיקום של המרכז נבחר בקפידה בזכות האנרגיות החיוביות ששוררות במקום, לצד האפשרויות הטיפוליות שחוף הים מאפשר ומקדם. במרכז אמיל עושים שימוש בשיטות טיפול טבעיות לחלוטין, בעזרת מגוון כלים טיפוליים מטיפולים התנהגותיים, טיפול באומנות, טיפול ביוגה ועוד.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מאמרים נוספים

      post-image
      גמילה ותסמינים מכדורים

      גמילה מכדורים נרקוטים היא גמילה מתרופות מרשם. לא פעם, אנשים סובלים מכאבים קשים אשר בכדי להתמודד איתם הם נדרשים ליטול...

      המשך קריאה
      post-image
      איך ניתן להיגמל מתרופות פסיכיאטריות בצורה בטיחותית

      ישנם סוגים שונים של תרופות אשר השימוש בהן יכול להיות ממכר. מדובר לרוב על תרופות מרשם שיש להן השפעה ברורה...

      המשך קריאה
      post-image
      איך נגמלים בקלות ובמהירות מכדורים?

      תרופות מסוגים שונים עלולות להיות ממכרות בנטילה ממושכת. השימוש בתרופות הללו יכול להיות בעל תופעות לוואי, אך לעיתים לאדם אין...

      המשך קריאה