instagram facebook whatsapp-call
צור קשר

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    גמילה ותסמינים מכדורים

    גמילה מכדורים נרקוטים היא גמילה מתרופות מרשם. לא פעם, אנשים סובלים מכאבים קשים אשר בכדי להתמודד איתם הם נדרשים ליטול תרופות נרקוטיות חזקות המסייעות בשיכוך כאבים. בין אם מדובר על אדם שעבר תאונה, אדם שחולה במחלה קשה שבגינה הוא סובל מכאבים קשים, אדם שנפצע בצורה משמעותית וסובל מכאבים ועוד. יחד עם זאת, תרופות נרקוטיות הן תרופות ממכרות ולא פעם, אדם שנוטל את התרופות הללו לאורך פרק זמן משמעותי, זקוק לסיוע בגמילה ועל כן, עליו לבחור מרכז גמילה המציע בין היתר גמילה מכדורים .

    גמילה מכדורים נרקוטים- במה מדובר?

    תרופות נרקוטיות אשר ניתנות ללא פיקוח כלשהו או השגחה מהוות דבר מסוכן ביותר שכן, הם מכילות בין היתר חומרים ממכרים וכן הן עלולות לגרום לתופעות לוואי קשות, בין אם בזמן שמשתמשים בהן ובין אם בזמן שמנסים להפסיק את השימוש בהן. הגמילה מכדורים תשפיע על האדם בכמה אופנים: ראשית כל, בשלב הראשון של הגמילה הפיזית מהכדורים הגוף של האדם יחווה תחושות קשות ביותר לרבות כאבי מפרקים ושרירים, כאבי ראש  חזקים, הקאות ובחילות, סחרחורות, הזעת יתר ועוד. מעבר לכך, ברובד הנפשי, הנגמל יחווה תחושות קשות של עצבנות, דיכאון, מצבי רוח קיצוניים שונים ועוד. בכדי להתמודד בצורה הטובה ביותר עם התחושות הללו ובכדי שהן לא יהיו הרסניות כלפי האדם, יש צורך שהוא ייעזר באנשי מקצוע מתאימים ומנוסים בסוג הגמילה המדוברת, שילוו אותו, שלב אחר שלב.

    כיצד בוחרים מרכז גמילה?

    אם החלטתם שהדבר הטוב ביותר עבורכם בכדי להיגמל מכדורים נרקוטים הוא מרכז גמילה, חשוב מאוד שתבחרו את מרכז הגמילה בצורה הטובה ביותר. בדקו איזה מרכז גמילה מציע תוכניות גמילה מקצועיות מכדורים נרקוטיים, מהם שלבי הגמילה, האם מדובר על צוות מיומן ומקצועי שמלווה את תהליך הגמילה, האם במהלך התהליך האדם רוכש כלים שיסייעו לו לצאת ממרכז הגמילה ולא לחזור לשוב ליטול את הכדורים המדוברים ועוד. המטרה היא למעשה להבטיח גמילה מכדורים שתהיה איכותית וטובה וכן מרחב שבו יהיה נעים לאדם להתמודד עם תהליך הגמילה.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מאמרים נוספים

      post-image
      איך ניתן להיגמל מתרופות פסיכיאטריות בצורה בטיחותית

      ישנם סוגים שונים של תרופות אשר השימוש בהן יכול להיות ממכר. מדובר לרוב על תרופות מרשם שיש להן השפעה ברורה...

      המשך קריאה
      post-image
      איך נגמלים בקלות ובמהירות מכדורים?

      תרופות מסוגים שונים עלולות להיות ממכרות בנטילה ממושכת. השימוש בתרופות הללו יכול להיות בעל תופעות לוואי, אך לעיתים לאדם אין...

      המשך קריאה
      post-image
      מרחב טיפולי עוטף לגמילה ממשכך כאבים

      התמכרות למשככי כאבים איננה דבר פשוט. מדובר על חוסר היכולת של האדם ליטול תרופות שמטרתן היא לשכך כאב. ככלל, מרבית...

      המשך קריאה