instagram facebook whatsapp-call
צור קשר

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    איך נגמלים בקלות ובמהירות מכדורים?

    תרופות מסוגים שונים עלולות להיות ממכרות בנטילה ממושכת. השימוש בתרופות הללו יכול להיות בעל תופעות לוואי, אך לעיתים לאדם אין ברירה אלא להשתמש בתרופות הללו לתקופה כזאת או אחרת בחייו. תרופות פסיכיאטריות לדוגמא הן תרופות אשר לא פעם אנשים נדרשים ליטול בשל מחלות נפשיות שהם לוקים בהן. בין המחלות הנפשיות ניתן למצוא: אישיות דו קוטבית, דיכאון, חרדה, סכיזופרניה ועוד. התרופות הללו לרוב יהיו כדורים פסיכיאטריים ולא פעם בכדי להפסיק ליטול אותם, האדם יידרש לעבור תהליך גמילה מכדורים פסיכיאטריים במרכז גמילה.

    גמילה מכדורים פסיכיאטריים- כיצד לעשות את זה נכון?

    גמילה מכדורים פסיכיאטריים איננה דבר קל ויש צורך לבצע אותה באופן הדרגתי ואיטי. היא מלווה לא פעם בקשיים שונים וחשוב מאוד שהאדם שעובר את הגמילה המדוברת יהיה מפוקח על ידי אנשי מקצוע המכירים את הליך הגמילה וידעו כיצד לסייע לו לעבור את הליך הגמילה הן בהיבט הגופני והן בהיבט הנפשי. מבחינה גופנית, האדם יידרש להתמודד עם מגוון תופעות לוואי שונות הנוגעות לכך שהגוף נגמל מהחומר הממכר. מבחינה נפשית, ילוו את האדם תופעות לוואי שונות לרבות: עצבנות, דיכאון, חרדות ואף אובדנות. אין ספק כי מדובר על תחושות קשות מאוד וחשוב שבתקופה הזאת האדם יהיה עטוף ומלווה על ידי צוות מקצועי שמכיר היטב את תהליך הגמילה מכדורים פסיכיאטריים ויכול להעניק לו כלים להתמודדות נכונה עם התופעות השונות שהוא מתמודד עימן בהיבט הגופני והנפשי. כמובן שכדאי מאוד לבחור מרכז גמילה שמהווה מרחב שנעים לשהות בו בכדי להיגמל.

    כיצד בוחרים מרכז גמילה?

    מרכז גמילה רלוונטי עבור גמילה מחומרים ממכרים שונים לרבות גמילה מכדורים פסיכיאטריים. מכיוון שכיום ישנם לא מעט מרכזי גמילה המציעים גמילה מהכדורים הללו, חשוב ביותר לבחור את המרכז המדויק לכם בכל היבט אפשרי. יש לבחון את הצוות המקצועי במרכז ולוודא כי הוא מומחה בליווי של סוגי תהליכי גמילה שונים, לבחון את התנאים במרכז הגמילה להבטיח כי המקום יהיה נעים ונוח לשהות בו וכן, לבדוק איזה כלים האדם מקבל לעתיד, לאחר תהליך הגמילה, להתמודדות בחייו מבלי לחזור להתמכרות.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מאמרים נוספים

      post-image
      גמילה ותסמינים מכדורים

      גמילה מכדורים נרקוטים היא גמילה מתרופות מרשם. לא פעם, אנשים סובלים מכאבים קשים אשר בכדי להתמודד איתם הם נדרשים ליטול...

      המשך קריאה
      post-image
      איך ניתן להיגמל מתרופות פסיכיאטריות בצורה בטיחותית

      ישנם סוגים שונים של תרופות אשר השימוש בהן יכול להיות ממכר. מדובר לרוב על תרופות מרשם שיש להן השפעה ברורה...

      המשך קריאה
      post-image
      מרחב טיפולי עוטף לגמילה ממשכך כאבים

      התמכרות למשככי כאבים איננה דבר פשוט. מדובר על חוסר היכולת של האדם ליטול תרופות שמטרתן היא לשכך כאב. ככלל, מרבית...

      המשך קריאה